آموزشی

افزایش سرعت وردپرس

سلام از سری اول افزایش سرعت وردپرس در خدمت شما عزیزان هستیم

به دلیل اینکه چند وقت اخیر هاست ها و ای پی ها کشور عزیزمان مورد تحریم واقع شده است خیلی از شرکت های خارجی دیگر به این ای پی ها اجازه نمیدهند که فایل های مورد نظر مثل فایل های جاوا ، فونت و غیره را بارگذاری نمایید ، همین مشکل جدی برای شما دوستان ایجاد میکند اولین مشکل لود نکردن فایل های مورد نظر از سورس های خارجی میباشد . که این لود نکردن بارگذاری صفحات شما را با تاخیر شدیدی برای هر بار لود صفحه ی شما مواجه میکند .

یکی از شرکت هایی که ای پی های ایرانی را تحریم کرده است شرکت  یواست سئو  هست که دسترسی را بر روی IP  ایران  بسته است که  این افزونه یک سورس فایلی دارد که  چون بر روی ای پی های ایران این شرکت  بسته است . وقتی که میخواهیم این فایل را لود کنیم به دلیل بلاک بودن ای پی ایران این فایل لود نمیشود و در پیشخوان وردپرس شاهد کندی سرعت زیاد می باشیم. مخصوصا اگر در قسمت برگه ها و یا نوشته ها بخواهیم برویم . خب راه حل مشکل لود نکردن یواست سئو (  مشکل تحریم Yoast SEO ) :

بدین منظور باید وارد هاست خود شوید در قسمت فولدر پلاگین های سایت وارد این فایل بشوید

wordpress-seo-premium/src/integrations/admin/replacement-variables-integration.php

زمانی که فایل را باز کردید  در  خط ۶۲ این سورس رو پاک کنید به همین راحتی

$draft_js_external_script_location = ‘https://yoast.com/shared-assets/scripts/wp-seo-premium-draft-js-plugins-source-۲,۰.۰.min.js‘;

تا سرعت پیشخوان وردپرس شما افزایش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *