۱-۱

حساب کاربری

هر کاربر میتواند فقط یک حساب کاربری داشته باشد و در صورت وجود حساب شرکتی برای پرسنل های مربوطه موظف میباشند که حساب فرعی تشکیل دهد.

۱-۲

مشخصات وارد شده در حساب کاربری نمایان شدن صلاحیت حساب به شخص شما میباشد.
تایید شماره همراه در پنل کاربری الزامی میباشد.

۱-۳

رعایت ادب و حقوق کارمند و مشتری در هر شرایطی قابل احترام میباشد، و به افراد غیر منظبط هیچ خدماتی ارائه داده نخواهد شد! همچنین درصورت اهانت به پرسنل، پنل مشتری غیر فعال خواهد شد.

۱-۴

سفارش سرویس

کلیه سرویسهای سفارش داده شده پس از پرداخت فاکتور به صورت ثبت شده در خواهد آمد.( زمان تحویل سرویس مورد نظر پس از ثبت سفارش محاسبه خواهد شد)

۱-۵

درخواست سفارشی که ثبت نشده باشد ( فاکتور پرداخت نشده باشد)، نهایت طی ۲۴ ساعت بعد از سیستم حذف میشود.

۱-۶

بازگشت وجه سرویس به حساب کاربر در طی ۲۴ ساعت پس از فعال سازی سرویس کامل خواهد بود. طی ۷ روز اول هم با کسر هزینه نصب ( با ذکر علت منطقی برای لغو سرویس) مابقی هزینه برگشت داده خواهد شد. (سرورهای دیتاسنتری مشمول برگشت وجه نمی شوند)

۱-۷

مدیریت سرویس

تمامیه سوالات ، مشکلات و درخواستهایی که از سمت کاربر مربوط به سرویس مورد نظری ارسال میشود، حتما باید از همان پنلی ارسال شود که آن سرویس در آن وجود دارد، در غیر این صورت هیچ ترتیب اثری داده نخواهد شد

۱-۸

فاکتورهای سرویسها ۱۰ روز قبل از زمان سررسید ساخته شده و زمان مسدود شدن تمامی سرویسهای سایت یک روز پس از تاریخ سررسید خواهد بود و امکان بازگشایی موقت برای مشتری به عمل نخواهد آمد.

۱-۹

حذف سرویس نهایتا ۱۰ روز پس از تاریخ سررسید خواهد بود و هرگونه مشکل در حذف سرویس از جانب خود مشتری خواهد بود. (در صورت نیاز به منابع و عدم اعلام مشتری برای نگهداری از اطلاعات سرویس، سرویس مورد نظر زودتر از موعد حذف خواهد شد)

۱-۱۰

انتقال سرویسها از پنلی به پنل دیگر تنها با ارسال تیکت کاربر از پنل سرویس مقصد و اعلام رضایت ایشان به ایمیل مورد نظر اقدام میگیرد ( بخاطر داشته باشید این مورد تنها با تایید بخش مالی صورت پذیر میباشد )

۱-۱۱

شرایط مالی

قیمت ها و فاکتورهای صادر شده سرویس ها بر حسب واحد یورو میباشد و بر اساس ارز یورو به واحد ریالی قابل پرداخت است. ( پرداخت ها با قیمت تومانی بر اساس قیمت ارز صورت میگیرد)

۱-۱۲

امکان پرداخت صورتحساب از طریق درگاه بانکی از پنل کاربری مقدور میباشد، در صورت پرداخت کارت به کارت و واریز نقدی به حساب، مشخصات تایید هویتی پرداخت کننده از قبیل عکس کارت ملی نیاز میباشد.